Procedura odzyskiwania danych
Dostarczenie nośnika do AVIDATA
Nośnik można dostarczyć osobiście bądź za pośrednictwem firmy kurierskiej do siedziby firmy – ul. Chłodna 64, 00-872 Warszawa.
Istnieje możliwość zamówienia usługi TRYB W SIEDZIBIE KLIENTA.
Diagnoza nośnika
Po otrzymaniu nośnika zostaje utworzony Panel Klienta, gdzie można śledzić postęp prac.
Nośnik zostaje przekazany do Laboratorium.
Sprawdzamy usterkę i przygotowujemy wycenę odzyskiwania danych.
Przekazanie wyników
Po dokonaniu analizy nośnika:
• tryb ekonomiczny – 2-5 dni roboczych,
• tryb przyspieszony – 1-2 dni robocze,
• tryb natychmiastowy – 1 dzień,
• tryb w siedzibie klienta.
Klient zostaje poinformowany o cenie.
Kontynuacja prac
W momencie zaakceptowania ceny rozpoczyna się proces odzyskiwania danych. W przypadku niezaakceptowania ceny klient może odebrać nośnik osobiście lub poprosić o przesłanie na swój koszt nośnika za pośrednictwem frmy kurierskiej.
Przygotowanie danych
W momencie zakończenia procesu odzyskiwania danych klient zostaje poinformowany o
rezultatach usługi. Odzyskane dane nagrywane są na dysk lub pendrive dostarczony przez klienta.
Opcjonalnie nośnik na dane można kupić w AVIDATA.
Płatność i odbiór danych
Płatność można uregulować przelewem lub gotówką/kartą przy odbiore danych.
Wystawiamy faktury VAT.
Dane można odebrac osobiście lub możemy je wysłać kurierem pod wskazany adres.